Mina hårprodukter!


Mina shampoon jag använder, både bra och luktar gott! Och dem bästa silver shampoon enligt mig.


Balsam, brukar mest använda sånna som luktar gott, dem här är bäst! Och man ska både ha balsam och inpackning tipsade min frisör mig om. Det gör så håret mår mycket bättre och det sliter inte alls lika mycket då!


Världens bästa produkt, balsam spray för färgat hår (håller kvar färgen längre) som jag alltid tar när mitt hår är blött och ska torka det. Skit bra för håret och topparna som slits + så luktar den underbart!


Innan jag plattar håret använder jag alltid skydd så håret inte skadas lika mycket.


(från vänster)
1. Gör så håret blir fräsht och får en fin glans.
2/3. Silverdroppar som är allmänt bra för håret, smörjs in lätt i toppar och lite överallt men tar man för mycket blir håret lätt flottigt. Det blir en fin glans och luktar såååå gott.
4. Ger volym till håret + är bra för håret, och det luktar typ som en dröm.. haha!
5. Hårgele så håret inte blir så fladdrigt, använder aldrig den typ.
6. Så håret luktar gott!
7. Spray så håret blir mjukt och mår bra!


Hårspray, använder inte det så ofta men mycket när jag lockar och vill att håret ska ha en lång/fin hållhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0