Gymmet

Seg dag som vanligt, blev mot gymmet när jag slutade. Var lite i oform eftersom jag inte tränat på fem dagar. Fyfan va dåligt av mig, men det ska jag ta igen nu i veckan med hård träning och bra kost! Juste bokade tid hos Rebecka på onsdag för att fixa lite fräsha naglar, var ju ett tag sen :) Ska plugga lite nu, tjarråå!!

Dagens träningspass bestod av:
Uppvärmning - Gå + Jogg 30 min
Smith knäböj - 3x15
Baksida lår - 3x15
Framsida lår - 3x15 
Biceps - 3x15
Pulldown med close grip - 3x15
Benpress - 3x20
Bakåtspark 3x15
Utfall 3x15

Så avslutar jag såklart med streching som är ett måste! Nu ser ni lite vad jag gör på gymmet, varierar såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0