Freeeedag!

Det är äntligen helg och jag är galet taggad som alltid. Har varit skit chill dag, på morgonen var det rep i vilunda till tolv tiden. Sen satt vi alla ute vid planen som vanligt i timmar och bara hade det underbart i solen med musik, fotboll och skitsnack. Ni är bäst! När vi slutade ville Nora sola och bjuda mig så tackade såklart inte nej, vi solade och jävlar va fääärg vi fick! Galet :D Perfekt till imorgon ju.. Hehe, drog sedan och mötte upp mina finaste, vi fikade, pratade en massa & fixade allt inför morgondagen som kommer bli hur lyckad som helst.

Käkade precis och ska ta det lugnt nu ett tag, sen ska jag nog träffa upp mina tjejer igen och hitta på något. Kanske grilla på ängen, vi ska iallafall ladda inför imorgon bara :) Ciaaao



Ni gör mina dagar!


Kommentarer
Postat av: linnea

vart kan man köpa svarta haremsbyxor? :)

2011-04-29 @ 19:33:38
Postat av: AMANDA

ehm tyyyp cubus om dom finns kvar, där köpte jag mina

2011-04-29 @ 21:59:56
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0