10 saker ni inte visste om mig!

• Jag mår sjukt dåligt när det går en dag & jag inte tränat, och är hur kropp nojjig som helst.
• Jag är sjukt mogen för min ålder och drivs nästan bara med folk som är äldre än mig.
• Jag är en person som alltid står för något jag gjort och säger exakt vad jag tycker och tänker.
• Det absolut väääärsta jag vet är när någon ljuger för mig!
• Jag faller bara för utländska och äldre killar.
• Det äckligaste jag vet är när någon har banan i maten, spyr nästan direkt.
• Min förebild här i livet är min mamma och det kommer hon alltid att vara!
• Älskar tjejer som har kurvor!
• Skulle aldrig kunna "dejta" en kille som inte gillar den musik jag gillar.
• När jag blir sur blir mina vänner rädda för mig och min mamma klarar inte av att vara i närheten av mig. (haha!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0