22 april

Har varit en skön dag för har fått träffa hela min släkt, kusinerna och min bror idag som jag inte har träffat sen i jul så vi har inte setts efter allt som hänt. Mår så bra av att vara här med alla, inga bekymmer, ingenting. Har varit med kusinerna hela dagen, käkat gott och varit för det mesta ute eftersom det varit så underbart väder. Och nu sitter jag och väntar på att min bror & hans tjej ska komma hit, så ska vara med dom nu resten av kvällen! Imorgon tror jag det blir shopping med mammas syster och min bästa kusin elin, super kul. Hööörs, pussheeyy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer du ifrån? :D

2011-04-24 @ 00:36:42
Postat av: A M A N D A

min mamma är svensk och min pappa är italensk, men ser mig som svensk:)

2011-04-24 @ 12:06:02
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0