Test

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 8 år äldre, haha
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2 tror jag
Vad tycker du om kärlek? Bästa/Finaste som finns, o sämsta
När kramade du någon sist? Igår
Kramade du någon speciell person? Jaa
Har du svårt för att bli kär? Ja, när jag väl blir det är det helt fel
När kysste/hånglade du med någon sist? Torsdags
Är du singel?- Yea
När fick du senast en komplimang? Igåår

HAR DU NÅGONSIN:
Playat?- Ja typ
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Hah ja
Gjort något riktigt dumt? Ja
Gjort något du verkligen ångrar?- Verkligen
Varit nykter på nyårsafton? - Ja såklart
Åkt ambulans? - Inget jag minns?
Gjort nåt olagligt? Aa
Blivit polisanmäld? - Nee
Stulit något? - Behöver inte sno :)
Slagit ner någon? - Haha
Skämts över dig själv? Om jag gjort något pinsamt ja haha
Sagt jag älskar dig och menat det?-  Ja
Tar du droger? - Hatar droger
Dricker du? - Ibland
Vad har du på dig när du sover? Hotpants o stor tröja
Vad hatar du verkligen? - Äckliga idiot killar och fittor till vänner
Varit kär? - Verkligen
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Nää
Är du ensam nu? - Ye i'am alone

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta? - Alla på festen förra helgen hah
Fick dig att gråta? - :(
Du delade en cigg med? - Danne
Du gick på bio med? - Zanna Alex o Mickis
dom senaste 48 timmarna har du..

Gråtit? - Nope
Kramat någon? - Yes
Pussat någon? - Jaa
Köpt någonting? - Nej
Sjungit? - Såklart
Saknat någon? - Ja de klart


Kommentarer
Postat av: Anna €

tack detsamma :)

2010-09-05 @ 15:38:27
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

sv: Tack så hemskt mycket! :)

2010-09-05 @ 18:19:57
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0