Tis

Gick nt till skolan ida heller, hände massa saker igår kväll så var tvungen att åka till akuten :/ jaja, mår mke bättre idag för fick bra hjälp så de e skönt..

har precis duschat o nu sitter jag vid datan bara, ph börjar snart så ska kolla på det.


Du är i mina tankar hela tiden, va så länge jag såg dig. Jag saknar dig så det gör ont katja..
Jag vet att du gjort så mycket fel, att det är hemskt och dåligt. Men trots de tänker jag på dig, på oss.
I somras, när du sov hos mig i flera veckor. Allt vi gjorde, våra galna nätter i täby hos tendai, i sollentuna, hässelby o överallt.. De va du & jag mot allt.. Jag torkade dina tårar, jag hjälpte dig med allt. Fanns där, mitt hem var som ditt hem. Är så besviken att du är tillbaka på samma dåliga väg som förut, du började äntligen sköta dig och det var jag så glad över.. Jag hoppas du blir en bättre person nu, & du ska veta att jag väntar på dig här hemma.. Du har gjort ett stort misstag i ditt liv,men jag älskar dig lika mycket för det. Du kmr ångra det du gjort och kämpa igenom det, du kmr klara dig du är en stark person
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem skriver du med ?(A)

2010-10-12 @ 19:28:47
Postat av: Anonym

:(

2010-10-12 @ 19:35:55
Postat av: A

Vad menar du

2010-10-12 @ 20:28:31
URL: http://mandustyle.blogg.se/
Postat av: brenda

jag saknar henne med , folk har vart så falska mot henne och shit men mandu , du & jag kmr alltid vara där

2010-10-12 @ 21:02:04
URL: http://brendasaraampofo.blogg.se/
Postat av: Yvonne'

Heheh, nejdå designen är bara för medans men tack bebo! <3

2010-10-12 @ 21:56:54
URL: http://lillshawty.blogg.se/
Postat av: Y'

oj bra att du mår bättre nu inte för jag vet vad som hänt söt! :/<3

2010-10-12 @ 21:59:15
URL: http://lillshawty.blogg.se/
Postat av: kattju

naw hjärtat, saknar allting vi hade !

jag hoppas oxå jag klarar allting,och kan gå igenom det här och komma på samma väg som förut men det klarar jag nog eftersom jag har dig och och andra vänner vid min sida . <3

2010-10-24 @ 23:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0