saker ni nog inte visste om mig

♕ Jag har alltid tyckt att ha rumpa är ett måste på en tjej, kurviga tjejer med fin rumpa är så snyggt o nej e inte lebb!

♕ Jag har hatar att bråka med folk, men när det verkligen är ngt stort blir jag helt galen o gör stor sak av dt

♕ Jag är beroende av läppsyl/läppglans o har Alltid med mig det vart jag än går!

♕ Jag dras endast till äldre & utländska killar! Skulle aldrig kunna vara tsm med en svensk, vet ej vrf :)

♕ Har jätte mke släktingar i Italien från pappas sida, och de är en dröm att få träffa dom

♕ Jag har galet svårt o lita på folk, när det gäller tjejer vet jag precis vilka som leker gulliga o är äkta. Märker av det på någon diirekt sjukt haha

♕ Jag har med mig min Ipod vart jag än går!

♕ Jag har världens humörssvägningar då hela jag förändras, blir jävligt dryg & kaxig mot folk snabbt o säger saker exakt va jag tkr

♕ En vacker dag ska jag ha egna mulatt bebisar, helt söta hihi

♕ Jag har väldigt lätt att lära mig nya låtar som kmr ut, tjatar dom kanske tre gng sen kan jag dom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0