Love is hard

De här lovet blev lyckad trotts allt, nu är det bara o ta tag i skolan igen sen är det snart lov igen.. Är så glad att jag har mina underbara vänner

Sov borta inatt, mår inte så bra över saker som hände inatt. Fattar inte hur man kan behandla folk hur som helst, hur man kan vara så hjärtelös o göra ngn så illa. Tjejers hjärtan är ingenting att leka med, det borde ni veta. Du har inget hos dig som är bra, så fattar inte vrf jag alltid faller tillbaka. Hoppas du en vacker dag förstår hur du fått Mig att må, o ser dina fel. De är sjukt, du är helt hemsk.. =(


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tackar:)Det samma:)

2010-11-07 @ 17:06:26
URL: http://isabellepalmgren.blogg.se/
Postat av: johanna

jag hoppas den personen du menar inser någon dag. En del verkar inte ha något hjärta..

hoppas du mår bättre snart!

2010-11-08 @ 09:58:45
URL: http://johannatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0