Lite om mig

Jag kommer från: Sverige, men min pappa e halv italensk
Jag heter: Amanda T Sundström
När fyller du år? 11 juli
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mickis
Vilken tid gick du upp idag? vid 12 tiden
Har du sovit i din egna säng inatt? såklart
Har du sovit ensam inatt? jep
Hur svarar du i telefon? aa/hallå?
Vad ska du göra ikväll? kolla tv sen sova
Vad ska du göra imorgon? fessstaaa
När grät du senast? i förgår
Bär du glasögon eller linser? ne
Har du piercing? näsan hade naveln, ska ta om den snart
Har du tatuering? nej, ha en på g ngt med mamma
Är du bra på att laga mat? fett
Hur vig är du? kan länästan lägga benet över huvudet
Bor dina föräldrar tillsammans? a..
Vilken ögonfärg har du? gröna/bruna
Vilka hårfärger har du haft? blondt,mörkblondt,ljusbrunt,mörkbrunt,svart, rött, orange, svart/röd o nu ljusbrun med blonda slingor :)
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja

Kommentarer
Postat av: guevacci

aha party eller ?;) dans och party 2night:)

2010-11-05 @ 13:45:31
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: jenny - ROSEETTENS ♥

härligt å höra :)

jo med mej är det bara bra, händer det

något kul ikväll då?

KRAM

2010-11-05 @ 15:45:12
URL: http://roseettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0