Ännu lite mer om mig..


Namn (För & Efter): Amanda Tabakovic Sundström
Smeknamn: Mest mandu
Ögon: Har 2 st. & dom är gröna/bruna
Längd: 167 cm
Syskon: Storebror Alex
Tycker du om att sjunga på toaletten?: A när jag duschar
Födelsedag: 11 Juli
Stjärntecken: Kräfta
Bor: Uppl. Väsby/Runby
Kön: I'm a fucking girl!
Vad söker du i ett förhållande?: Man ska vara ärliga, trogna och ha kul tillsammans. Känna sig trygg & älskad. Han ska behandla dig så perfekt..
Civilstånd: Söker ett förhållande, deru?!
Vilken bil har du haft/önskar du dig?: Haha inget jag tänker på nu

Favorit frågor:
Film: Step up filmerna/The last song
Favoritlåt: Finns så många går inte att just ha en
Band/Sångare: Drake, Chris Brown, Trey Songz, Rihanna, Lil Wayne, T.I, Akon osv. tar aldrig slut :)
TV: Ph, One three hill, OC osv.
Skådespelare: Inte bra på sånt.
Mat: Tacos, Sallad & kött/kyckling
Favoritnummer: Har inte sånt
Färg: Svart, Grått, Rosa och alla möjliga glada färger

Kärleksliv
Planerar du att skaffa barn?: Den dagen jag är redo så ja!
Vill du gifta dig ?: Kanske fan, funkar med förlovning
Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: Typ vid 25/27 åldern?
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: No idéa
Kommer du att ha barn när du gifter dig?: Hur ska jag vet det nu?
Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Nej, om man är otrogen ska man nog inte sätta sig in i ett förhållande.

Om dig som person:

Har du tagit droger?: Nej
Vad tänder du på?: Mycket, är en pyroman
Hur långt är du beredd att gå på första daten?: En kyss kanske?
Hur skum är du?: Skum? Kan nog vara det ibland haha
Vilka 6 personer gillar du mest och litar till 100% på?: Mamma, Ellinor, Mickis, Sandra, Nora och Simona..
Vad tycker du om själsfränder?: Vet inte ens vad det är..
Är det rätt att flirta när man har Pojkvän?: Nej jag är rätt svartsjuk av mig så big no
När grät du sist?: Igår tror jag nog
Vad är det som du inte förstår dig på när det gäller Killar?: Vissa killar är helt hjärndöda och tänker bara på En sak, de har ingen respekt alls mot vissa tjejer och tänker bara på sig själva. Klart det finns bra killar men ingen är perfekt.. Eller?
Har du någonsin badat naken?: Haha jaa
Sover du med gose djur?: Neeei
Har du några piercings?: Jaao
Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 9033
Vart vill du åka på din smekmånad?: Utomlands antagligen
När fick du din senast kyss?: I helgen
Vad är det mest romantiska du vet?: Saker som är äkta, när man känner så sådär kär och allt är så perfekt.
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: Klädstil, kropp, betende och ögon. Hans blick ska vara speciell så jag faller
Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: "Fäll aldrig en tår för någon som aldrig skulle fälla en tår för dig"
Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: Sjukdom? hm, har haft massa skit i mitt liv så vet inte
Säger du något speciellt när du är arg på någon: Ja jag blir hårdhänt och säger otroligt fula saker, och får ett beteende så vissa blir rädda. Vädligt få som sett mig så
Har du kysst måånga i ditt liv?: Ja det kan man väl säga att jag har
Har du några fiender?: Haha mm har jag säkert ;)
Vad är du mest rädd för?: Att bli lämnad av min familj, och att drunkna
Vad är du mest nöjd med i ditt ansikte/kropp?: Ögon/läppar, rumpa/höfter
Har du några husdjur?: Kissemissar
Har du haft tråkigt när du gjordedetta testet?: Japp


Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack:D Jag hoppas verkligen det kommer gå bra.

2010-12-01 @ 06:08:41
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: IdaMK-

Haha roliga svar :)



Sv: Va synd, jag var likadan, gick hela sommaren och halva hösten och velade om ifall jag skulle börja eller inte :P

2010-12-01 @ 14:17:35
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0