tvåtusenelva resume

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
- Jeepp för många saker

Höll du några av dina nyårslöften?
- Minns inte vad dem var, men det tror jag nog inte 

Blev någon av dina vänner förälder i år?
- No, tack och lov!

Dog någon som stod dig nära?
- Jaa, men han stod mig inte så nära

Vilka länder besökte du?
- Bara Cypern faktiskt.. tror jag haha?

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
- Nej faktiskt inte, inget jag tänkt på isåfall!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- När jag hade min fest haha, när jag åkte utomlands och allt jag gjort i sommras är datum jag alltid minns. Och när jag blev så tajt med Ellinor, Mickis urspårade fest haha, när katja kom hem & när jag träffade * :)

Vad var din största framgång 2010?
- Att jag blev starkare som person, och klarade av all skit jag fick av patetiska människor som försökt trycka ner mig :) Klarade skolan bra också vilket jag är så stolt över.

Största misstagen?
- Att jag litade på helt fel människor, träffade helt fel killar & att jag bråkat mycket med min pappa..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jarå

Bästa köpet?
- Alla mina smycken & skor, och alla kläder haha!

Vad spenderade du mest pengar på?
- Haha men kläder såklart

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Jaa men massa!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
- Haha många! Speciellt Rihanna - Rude boy & Jason Derulo - Encore

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare såklart =)

Vad önskar du att du gjort mer?
- Skitit i alla bråk med vännerna, inte lyssnat på allt skitsnack o njutit av allt mer

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Rökt & ätit så mycket onyttigt skit

Blev du kär i år?
- Aah mmh

Hur träffade du honom och blev kär?
- Vi träffades då & då, sen blev jag kär helt enkelt

Favoritprogram på tv?
- Inget jag minns vad som var på tv, men nu mot slutet ph!

Bästa boken du läste i år?
- Läser aldrig böcker haha! Men vinterviken i skolan rå..

Största musikaliska upptäckten?
- Började gilla Rihannas låtar ännu mer

Något du önskade dig och fick?
- Båda ja & nej

Något du önskade dig men inte fick?
- Haha mh, men jag har klarat mig

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- Fick massa presenter, var hemma hos Sandra H tror jag!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
- Japp!

Hur såg du ut år 2010?
- I början var jag nog lite mer åt fjortishållet, hade svart hår. Nu har jag färgat håret och ändrat min stil

Vad fick dig att må bra?
- Mina nämraste vänner, nytt folk jag träffade, min mamma & my love

Vem saknade du?
- Min bror och att ha någon hos mig oftare

De bästa nya människorna du träffade?
- Mickis och Ellinor!

Årets sötaste?
- Han vet vem han är

Årets besvikelse?
- Vissa personer som svikit en, som man hade så fel om

Årets bästa?
- Alla underbara minnen med vännerna


Efter att jag haft min tok svarta färg i några år ville jag bli ljusare, blev galet nöjd och trivs mer med hårfärgen jag har nu. Fick massa komplimanger om att jag passade mer i ljust, och det tycker jag faktiskt själv.


Spenderade min förra nyårsafton med Mickis, som jag har blivit tajtare och tajtare med för varje dag som gått. Hon bodde hos mig mycket och nu bor jag i stortsätt hos henne. Åkte till skara med henne på sommarlovet och var på massa fester, och nu som start på 2011 åker vi till Egypten. Är så glad att jag har henne!


Ellinor Lantz, jag & hon hatade varandra. Eller rättaresagt jag, hon gjorde en väldigt ful sak mot mig när vi knappt kände varandra som vi båda skrattar åt nu. Vi möttes upp en dag vilket jag själv inte förstår hur och varför, hon sov hos mig och vi blev bästavänner. Firade nyår med henne också, och hela 2010 började med henne. Vi har gått igenom otroligt mycket, och haft så enormt kul. Vi spenderade mycket tid med varandra, jag åkte till henne i snöstormen efter skolan bara för att sitta och umgås. Har haft en underbar tid med henne som vi fortfarande har!


Nora, som jag faktiskt vill tacka. Har kännt henne sedan fyran, hade det väldigt jobbigt och tufft i andra terminen av åttan. Fick nästan bara IG på mina prov, var aldrig i skolan och klarade inte av ett piss. Det var en dålig start för min del om det inte vore för mina vänner i klassen som stöttat mig. Men mest Nora, och nu i nian har jag fått mycket hjälp och stöttning. Gick ut nu med hur bra betyg som helst, och jag har många att tacka men verkligen Nora som stått ut med mig på Svenskan när jag slagit henne, mina utbrott på bilden och mitt handikapp på matten. Hon kan vara världens jobbigaste person men det gör henne så speciell, finaste du!


Paulina & Shavnem min babes, som jag gått till på rasterna för att prata av mig, berättat min hemlisar till och få ut all min illska på min jobbiga klass som jag stört mig på. Som jag gråtit till för att jag inte blev lucia. Varje rast då vi gick och drack "coola" bakom skolan och snackade om allt. Ni är så bäst och skolan skulle vara så torr utan er haha!


Var i Egypten med familjen, hade en underbar vecka och blev redan svart efter tre dagar. Njöt varje dag och ville aldrig åka hem, men tyvär. Hemma i Sverige var jag mycket med vännerna, inne i stan osv. Tog ofta natt bussarna till täby och sov över där i hettan. Minns hur jobbiga nätterna var för det var som en bastu, även fast man sov naken dog man haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin gjort :D

2010-12-31 @ 12:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0