Trust no man, fear no bitch, kiss no ass, chase no dick

Men hejsan!
Hemma nu efter en lång dag, mötte upp min efterlängtade Ida i karlberg sen rörde vi oss in mot stan och shoppade, fikade, snackade om exakt allt.. Saknat henne! Köpte julklappar till min älskade mami, sen saker till mig själv såklart.

Åkte hem till henne efter. Sen mötte vi upp Sara, köpte pizza och bara chillade.. Mitt tåg var försenad i en timme skit jobbigt :S Men nu är jag hemma finally!

Imorn äre skolavslutning sen L O V !


favorit

Kommentarer
Postat av: Anonym

" fikade " donken 2 times :D

vi får ta & träffas på lovet, sova över o sånt ?

love u Amandu :)

2010-12-21 @ 19:56:13
Postat av: ♥ AMANDA ♥

hahah jaja samma sak! ja d måste vi gumman, älskar dig

2010-12-21 @ 20:44:39
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0