LOOOV!

Hola babes! Fyfan va skönt med lov, så mycket jag krigat den här terminen gämför vad jag tidigare gjort. Det syntes verkligen på betygen jag fick, åå är så stolt över mig själv!

När vi fikat och sagt hejdå till varandra hämtade mami upp mig, hon blev så glad över mina betyg så vi åkte och shoppade haha söt :D Fick smycken, underkläder, bikinis till Egypten & finaste halsduken!

Nu e jag hemma, ska vila lite sen börja fixa mig. Blir fest hos någon Thomas ikv tror jag?! Ciao


Saknar dig min fina ängel..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många poäng gick du ut med den här första terminen?

2010-12-21 @ 21:46:09
Postat av: ♥ AMANDA ♥

220 =) vissa ämnen har jag inte haft den här terminen än..

2010-12-21 @ 21:52:47
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0