Haters make me famous

Heeej på er! Mötte upp Ellinor igår vid plattan, träffade på Maria också som jag saknat sönder. Vi shoppade elr jag gjorde, fick med mig lite saker. Sen mötte vi upp Ellinor S och tog en fika på caffe 60 :) Efter drog jag och Ellinor till Heron City och kollade på paronormal activity. OM vi dog, fyfan va läskig den var! Herregud haha..

Sov hos henne, pratade om allt var så länge sen vi var med varandra! Idag shoppade jag ännu mer fick skit mycket, är så nöjd! Imorgon blir det att gymma sen köpa nyårsklänning, sent ute men what ever


Fulla & glada haha.. Sen kväll för ett tag sen när jag mötte upp dom efter jag varit i täby


Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv;Varsågod :)

Har du några planer för morgondagen?

2010-12-28 @ 21:37:53
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/
Postat av: maria

det va kul o ses hjärtat :) <3 får se till att göra det oftare!

2010-12-30 @ 16:52:30
Postat av: A M A N D A

Ja de var det gumman! det måste vi <3

2010-12-30 @ 22:14:01
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0