101104

Oh my god vilket drag det var igår asså, det trodde jag verkligen inte men det var det! Träffade massa tjejer jag saknat sönder puss på er. Jag drog hem tidigt för massa saker hände, deckade direkt och idag är jag helt död..

Drog till gymmet vid sex tiden, och ikv blir det att vara hemma. Ska plugga en massa inför det sista jag har =)
Fick höra att det är 35 grader i Egypten nu, hoppas det håller sig för snart åker vi!!!! Galet


Igår innan jag drog ut.. Ser ut som jag har olik formade ögonbryn men gör ngt konstigt med ena ögat hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla snygg amanda! Hur sminkar du dig kan du göra ett videoinlägg när du gör gör det snälla =P

2010-12-05 @ 00:28:23
Postat av: ♥ AMANDA ♥

Taack! Vem är du?

Har bara puder sen rouge. Ögonbrynspenna, eyeliner och maskara. Kan ha svart ögonskugga ibland :)

2010-12-05 @ 00:34:56
URL: http://mandustyle.blogg.se/
Postat av: heeeee

är du en orre som ligger med vem som helst

2010-12-05 @ 19:18:45
Postat av: ♥ AMANDA ♥

haha nej verkligen inte, nu är du ute och cyklar. hatar såna tjejer

2010-12-05 @ 19:26:46
URL: http://mandustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0