då va helgen slut, lika snabbt som alltid

Igår va alla fulla & glada som vanligt, blev lite bråk när vi kom till grimsta men sånt löser sig alltid. Jag åkte tidigare hem än vad alla andra gjorde, höll på o dö när jag väntade på bussen! skiiit kallt..
Mamma var hos några grannar och drack så jag var ensam, pratade med en kille i lur tills jag somnade :)

Nu får vi snart gäster, sen ska jag till grimbo och träffa katja &dom. Mysa med mamma sista dagen innan hon åker till turkiet, får se om jag klara mig. Haha hejrå






Kommentarer
Postat av: Anonym

Va är det mellan dig och tendai från täby:)

2010-08-29 @ 14:55:55
Postat av: majsfd

hur ofta har du sex?:)<3

2010-08-29 @ 16:42:41
Postat av: sandra

HAHAHAHAH majsfd ofta man ställer sånna frågor :S?

2010-08-29 @ 18:59:35
URL: http://sblanck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0